28 September 2012

Γνωστή ηθοποιός παραδέχεται ότι έχει κάνει αισθητική επέμβαση

Στα 25 μου, δεν μου άρεσα καθόλου. Ούτε τα μαλλιά μου, ούτε η μύτη μου, ούτε το σχήμα μου γενικά! Είχα και φαρδιές πλάτες… Τώρα έχω συμβιβαστεί με όλα, έχω ωριμάσει, αλλά δεν μπορώ να με δω και να πω “φτου σου, κοπελάρα μου!". Παρόλα αυτά συμφιλιώθηκα”.
Μετά τη γέννα έκανα λιποαναρρόφηση, για να φύγει η κοιλιά. Δεν τη θεωρούσα δική μου, επειδή μου προέκυψε με την εγκυμοσύνη. Γι' αυτό πήγα και τη διόρθωσα. Τώρα, στα υπόλοιπα, φοβάμαι πολύ τα μόνιμα πράγματα. Και αν δεν βγει όπως μου αρέσει; Άσε με καλέ, έχω συμβιβαστεί με αυτό που είμαι! Αλλά, από την άλλη, μπορεί αύριο το πρωί να ξεπεράσω τις φοβίες μου, να μου τη δώσει και να πάω να κάνω κάτι. Δεν ξέρω”. Ο λόγος για την Ρένια Λουιζίδου και την συνέντευξη που έδωσε στο κυπριακό “Down

No comments:

Post a Comment